Ratshaker Supporters Pack
Ratshaker – Supporter-paketti USKOLLISILLE. VINKSAHTANEILLE. RAVISTAVILLE. Olet kulkenut kanssamme aivan ensimmäisestä haparoivasta kouraisusta viimeiseen epätoivoiseen puristukseen. Sinä ravistit. Sinä ymmärsit. Tämä Supporter-paketti on heille, jotka uskovat aatteeseen. Niille valituille, jotka tahtovat mennä tavanomaista pidemmälle tukeakseen meitä ja syöksykierrettämme hulluuteen. MITÄ ME OLEMME TEHNEET? * SEITSEMÄN UUTTA SKINIÄ – Groteskeja, uljaita, sanoinkuvaamattomia. Kaikki erittäin, erittäin väärin. * TÄYSIN KOSMEETTISIA – Ei tehosteita, ei bonuksia, ei etuja. Pelkästään ROTTA, joka näyttää ja kuulostaa erilaiselta tavoilla, joitat saata joutua katumaan. * SITOUMUS VÄLILLÄMME – Tämä ei ole pelkkä ladattava lisäsisältö. Tämä on SOPIMUS. Et vain osta tätä lisäsisältöä, vaan omistaudut sille. Välillämme on nyt side. Olet valinnut kannattaa kestämätöntä ja nyt rahoitat käsittämätöntä. KIITOKSEMME. KIITOLLISUUTEMME. KATUMUKSENOSOITUKSEMME. PIMEYDESSÄ – ME KOKKAAMME. Näytöt hehkuvat luomuksemme sairasta valoa, emmekä enää tiedä, missä päivä päättyy ja yö alkaa. Ahkeroimme vapaaehtoisesti tässä hulluudessa luoden kauhuja mielen synkimmistä syövereistä. Sinun tukesi pitää tämän hulluuden elossa. Me jatkamme kokkailua, me jatkamme luomista, me jatkamme ravistamista, koska meidän on pakko. Kiitos. Me rakastamme sinua. Me pelkäämme sinua. ON AIKA LUODA NAHKA.