Rash
Kirvespotkut, piikkibuutsit, rynnäkköhyökkäykset, murskauspallot ja törkeä pilkka ovat käytössäsi, kun ohjastat Rashia. Mustaa kuningatarta ei näy, ja klassikkopelien speedrunit kyllästyttävät, joten Rash on päättänyt tulla kuokkimaan Killer Instinctiin ja aiheuttamaan aivan omanlaistaan hämminkiä.