Raptor Evolution: Vectoraptor DLC
Muuta raptorisi futuristiseksi saalistajaksi Vectoraptor-ulkoasulla, neonpintaiseksi pedoksi, jota ohjaa puhdas energia ja tarkkuus. Tehosta matkaasi arvokkailla resursseilla, jotka kiihdyttävät evoluutiotasi ja antavat sinulle etulyöntiaseman jokaista vihollista vastaan, joka uskaltaa astua tiellesi. Tämän DLC:n myötä avaat: - Vectoraptor-ulkoasun - 300 lihaa - 20 mutageenia - 450 jalokiveä Päästä täysi potentiaalisi valloilleen ja valtaa paikkasi ravintoketjun huipulla.