Rakkauden resepti
Kun ensimmäisen vuoden lukiolainen Yuma söi ostamaansa lounasta, hänen eteensä ilmestyi kaunis vanhempi oppilas nimeltä Mio. ”En jaksanut syödä kaikkea,” hän sanoi ojentaessaan kotitekoisen eväsrasian. Siitä alkaa makean ja kirpeän sävyinen nuoruuden rakkaustarina. Erityiset lounastauot koulun takaisella penkillä yhdistävät heidän sydämensä vähitellen. Ensirakkaus puhkeaa kukkaan kateuden ja väärinkäsitysten ylitse. Sisältää japaninkieliset ääninäyttelyt.