Railway Empire - Down Under
1800-luvun alkupuoliskolla Australian territoriot olivat harvaan asuttuja ja koostuivat pääosin rannikkokaupungeista ja joistakin pienistä takamaiden maalaiskylistä. Yksi tapahtumasarja kuitenkin käynnistää teollisen vallankumouksen, joka tuo muutoksen tuulet Australiaan ja takaa tuottoisan tulevaisuuden.