Quiplash
3–8 pelaajalle ja tuhansien yleisölle! YOU DON’T KNOW JACK-, Fibbage- ja Drawful-pelien kehittäjillä on sinulle uusi peli: Quiplash, huippuhauska kilpailu, jossa testataan nokkeluus ja nasevuus! Vastaa puhelinta tai taulutietokonetta käyttämällä yksinkertaisiin kysymyksiin kuten ”Jotain mitä et odottaisi aasin tekevän” tai ”Pahimman makuinen keitto on _____keitto”. Ei sääntöjä, ei oikeita vastauksia! Sano, mitä haluat! Vastauksesi kilpailee toisen pelaajan vastauksen kanssa tässä tiukassa ja hauskassa nerokkuuskisassa (tai yksinkertaisesti ”kumpi vastaus on vähemmän tyhmä”). Muut pelaajat – ja jopa pelivuoroaan odottava yleisö – äänestävät sitten suosikkivastaustaan. Quiplash on hauska ja suosittu seurapeli, jota voivat pelata kaikki! Huomaa: Quiplash on Englanti vain .