Putty Squad
Putty Squad on modernille pelaajalle uudelleenluotu retropeli, jossa kaikki käy.Sankarimme Putty voi paisua, muuntautua, venyä, iskeä ja imeä sisäänsä hurjia vihollisia tehtävässä pelastaa vangitut puttiesit. Putty Squad tarjoaa rakkaudella luodut tasot, joissa pääset testaamaan ajoituskykyäsi, taitojasi ja mielikuvitustasi viehättävässä ja erittäin addiktoivassa seikkailussa.Putty Squad pitää sinut pelissä tunnista toiseen hauskalla pelattavuudella ja lisävoimilla sekä erikoisesineillä.