Pummel Party
Pummel Party on 4-8 pelaajan online- ja paikallismoninpeli. Pummela ystäviä tai tekoälyä käyttämällä laajaa valikoimaa absurdeja esineitä pöytätilassa ja kilpaile ystävyyssuhteiden tuhoamisesta viihdyttävässä minipelikokoelmassa. VERKKO- JA PAIKALLINEN MONINPELI Pelaa miten haluat. Pummel Party mahdollistaa 1-8 pelaajan kilpailla verkossa tai 4 pelaajaa paikallisesti samalla näytöllä. Olipa kyseessä verkossa tai henkilökohtaisesti, ystävyys pilaa hauskanpidon. LAUTATILA Täällä voi olla vain yksi voittaja, ja tiedät, että sen täytyy olla sinä! Taistele vaarallisen maaston halki hankkiaksesi aseiden ja esineiden arsenaalin ja käytä niitä mahdollisuuksien mukaan varmistaaksesi, että hallitset voittajana ystäviäsi. TAVARAT Kaikki on sodan ulkopuolella! Käytä joukko absurdeja aseita ja esineitä kynsillä tiesi voittoon. Yksinkertaisesta "Punching Glove"sta naurettavaan "Remote Controlled Eggplant" -kaukosäätimeen Pummel Partyn esineet johtavat moniin hauskoihin ja raivoa herättäviin hetkiin. Ei ole koskaan ollut helpompaa tai tyydyttävämpää murskata ystävien voittotoiveet! MINIPELIT Yksinkertaisesta nostalgisesta hauskasta ainutlaatuiseen ja evolutiiviseen Pummel Partyyn sisältää laajan valikoiman jännittäviä minipelejä. Kallista ystäväsi kuiluun 'Snowy Spin' -pelissä, kaivaa kolmiulotteisesti 'Sandy Search' -pelissä löytääksesi aarteen ensimmäisenä ja varmista, että et pidä pommia kädessään, kun se räjähtää 'Explosive Exchange' -pelissä. MINIPELITILA Haluatko vain hypätä mukaan toimintaan? Pummel Party sisältää minipelitilan, jotta pääset suoraan peleihin! BOTTIT Oletko jo tuhonnut kaikki ystävyyssuhteesi vai haluatko vain täyttää listasi? Pummel Party sisältää täydellisen bot-integraation, joten voit silti pelata tai harjoitella Pummel Partya minkä tahansa määrän oikeita pelaajia kanssa.