PUBG – Starter-paketti
Tämä erityinen kertaostospaketti tarjoaa valikoiman esineitä loistohintaan! Kaikki, mitä tarvitset Battlegroundsin aloittamiseen! Sisältö: – 3 ulkoasua – 500 G-kolikon bonus – 10 000 BP – 50 salakuljetettua kuponkia * Oston yhteydessä G-kolikkobonus lisätään tilillesi ja esinelaatikot ovat avattavissa mukautusvälilehdeltä. * Tämän paketin voi ostaa vain kerran tiliä kohden. * G-kolikkobonus on saatavilla 5 vuotta ostamisen jälkeen.