PUBG – BATTLEGROUNDS Plus
Nauti ainutlaatuisista BATTLEGROUNDS Plus -eduista! Plus-statuksen hankkineet pelaajat asetetaan muita Plus-statuksen käyttäjiä vastaan kilpailullisissa otteluissa ja saavat pääsyn yksityisiin mukautettuihin otteluihin ja XP-tehosteisiin, rajattuihin Plus-muistoesineisiin ja muuhun! Plus-statuksen sisältö: – Plus-ominaisuuden edut – Plus-siirtymän muistohattu – Plus-siirtymän muistobandana – Plus-siirtymän muistohanskat – selviytyjätukikohta – 1 300 G-kolikon bonus *Tämän paketin voi ostaa vain kerran tiliä kohden. *G-kolikkobonus on saatavilla 5 vuoden ajan ostamisen jälkeen.