Psycho-pakkaus
Katso Pandoraa Kriegin uhkaavin silmin. Krieg on Psycho Bandit, kokonaan uusi hahmo ja 6. pelattava luokka Borderlands 2 -pelissä. Olet taistellut heitä vastaan vihollisina. Käytä nyt tuota aggressiivista energiaa holvinmetsästäjien puolella. Viipaloi, silppua, sytytä itsesi tuleen ja räjäytä paikkoja hajalle. Vahingon ottaminen ei ole koskaan ollut näin palkitsevaa tai näin hauskaa.