Psycho Dream
Nuorten keskuudessa on ilmennyt vaarallinen ilmiö: he pakenevat todellisuutta ottamalla pysyvän turvapaikan uudessa viihdemuodossa, jota kutsutaan nimellä DMovies. Sen avulla ihmiset voivat uppoutua virtuaalitodellisuuteen ja tulla osaksi elokuvaa. Jotkut heistä viipyvät tässä vaihtoehtoisessa todellisuudessa niin pitkään, että heidän kehonsa lopulta luovuttaa ja kuolee. Näitä ihmisiä kutsutaan nimellä Uppojat. Hallitus on perustanut uuden erikoisyksikön, jonka agentteja kutsutaan nimellä Diamond Dogs. Heidän tehtävänään on mennä DMovieiden virtuaalitodellisuusmaailmoihin ja pelastaa sinne ansaan jääneet ihmiset. Liity Diamond Dogs -agenttien Ryon ja Marian seuraan tehtävällä, jossa heidän täytyy pelastaa nuori Sayaka siitä DMoviesta, johon hän on jäänyt loukkuun – ennen kuin on liian myöhäistä. Ominaisuudet: * 6 toimintatäyteistä kenttää täynnä painajaismaisia olentoja * Valitse kahdesta pelattavasta hahmosta, joilla on omat ainutlaatuiset taitonsa * Takaisinkelaus/Turbotoiminto: toista kohtia kunnes onnistut täydellisesti tai nopeuta peliä * Tallennustoiminto: tallenna missä tahansa pelissä ja jatka täsmälleen samasta kohdasta * Näyttösuodattimet: valitse useista suodattimista ja muuta pelin ulkoasua (retrotyylinen näyttö, mustavalkoinen jne.) * Galleria: katsele kuvia alkuperäisen pelin ohjekirjasta ja kotelosta * Huijaustoiminto: aktivoi huijauksia, jotka helpottavat tehtävääsi (rajattomat elämät, haavoittumattomuus jne.) * Jukeboxi: kuuntele pelin 13 kappaletta silloin kun haluat * Tämä peli on uusintajulkaisu pelistä ”Psycho Dream”, joka alun perin julkaistiin 1990-luvulla kotikonsoleille.