Project Root
Maksaminen kunnianosoitusklassinen SHMUP, Project Root heittää pelaajatetulinjaankapinan taistelemaanloputon kokoelma viholliskonetta, laumoittain ohjus hyökkäyksiä, legioonaa säiliöiden ja harjoittaa raivokas pomotaisteluissa iskeäjuureen paha Prometheus Corp.