Project Cars
.Project CARS on kaikkien aikojen ajokokemus! Kilpa-ajofaneista ja tosielämän kuskeista muodostuvan intohimoisen yhteisön ohjaama, testaama ja hyväksymä Project CARS edustaa seuraavan sukupolven kilpa-ajosimulaatiota, jonka ytimen muodostaa fanien toiveet ja kehittäjän asiantuntemus. Tutustu huippuluokan grafiikkojen ja hallinnan tehostamaan ainutlaatuiseen ja mukaansatempaavaan maailmaan, jossa tie on melkein kosketeltavissa. Luo kuski, valitse suuresta moottoriurheilumuotojen valikoimasta dynaamisessa uratilassa ja luo oma tarinasi intensiivisessä verkkomoninpelissä. Mukana suurin ratavalikoima viimeisimpiin kilpa-ajopeleihin verrattuna, uraauurtava dynaaminen vuorokausi- ja sääjärjestelmä sekä mittavat viritys- ja varikkotoiminnot. Project CARS jättää kilpailijat nielemään pölyä.