Profeetan perintö
Sisältää Immortal Guardian (Kuolematon vartija) -puvun, joka vähentää Laran kreikkalaisesta tulesta saamaa vahinkoa, Piercing Truth (Totuuden pisto) -tikarin ja korttipakkauksen, jossa on kaksi taattua harvinaista korttia ja kolme muuta korttia, jotka saattavat olla harvinaisia.