Prison Architect - Undead
Undead-laajennus tuo Prison Architect -peliin aivan uudenlaisen tilanteen: siinä ainoa tavoite on pysyä hengissä. Pelasta vankisi ja torju epäkuolleiden hyökkäykset tässä uudessa aavemaisessa laajennuksessa! Ominaisuusluettelo (myös Escape Mode -tilassa) Tervetuloa hautausmaalle Tämä upouusi pikahuone tyydyttää vankien vapauden ja mukavuuden tarpeen, jolloin ne rauhoittuvat 12 tunnin ajaksi. Lisää hautakivet huolellisesti, sillä ne saattavat häiritä tätä rauhallista tunnelmaa... Kuolleet nousevat Undead-laajennuksessa kukaan ei ole turvassa. Ja tartunnan voi saada monin eri tavoin. Joku vangeista saattaa sairastua, muut saavat pureman epäystävälliseltä epäkuolleelta tai joukko tartunnan saaneita vankeja voi nousta (eli ilmestyä) suoraan hautausmaalle. Tartunnan saaneita yksikköjä ei voi hallita, vaan ne liikkuvat ja toimivat itsenäisesti vankilassa, kunnes ne pysäytetään. Vangit ja vartijat voivat yrittää taistella niitä vastaan, mutta kaikki kaatuneet liittyvät kalmoihin! Kenet soitat paikalle? Palkkionmetsästäjät! Kun tilanne leviää käsiin (kuten aina käy) eikä vankila pysty torjumaan zombituhoa, soita Bounty Hunter Emergency Service -palveluun, niin sinnikkäät, koulutetut palkkionmetsästäjät osallistuvat taisteluun epäkuolleita vastaan. Uusia ansoja, tekniikkoja ja aseita Epätoivoinen aika vaatii epätoivoisia (ja luovia) tekoja Houkuttele epäkuolleita zombisyötillä, eristä alue muureilla ja lukitse ne sinne tai kähvellä se upea moottorisaha, jota olet ihastellut jo jonkin aikaa: kaikki on sallittua, jotta lauma saadaan torjuttua.