Prison Architect - Perfect Storm
Myrsky nousee, vankilanjohtaja! Prison Architect: Perfect Storm ryöpyttää niskaan apurahoja, hätäpalveluja, henkilökunnan koulutusta ja katastrofeja. Tärkeimmät ominaisuudet: Mellakka ennen myrskyä – Katastrofit, kuten pakkasjaksot, hellejaksot, rottalaumat ja ukkosmyrskyt voivat vaurioittaa rakenteita, alentaa vankilan pisteitä ja aiheuttaa sekasortoa laitoksessa. Sellit kiinni vaikka tulvisi – Tuholaistorjujat, putkimiehet, korjausmiehet ja tienkunnostuksen hätäpalvelut auttavat lievittämään katastrofien tuhoja viipymättä. Sähköasentajat, ilmastoinnin ohjaus, paloturvallisuus, ensiapukoulutus ja tuholaistorjuntakoulutus auttavat henkilökuntaa torjumaan vahinkoja ja varmistamaan laitoksen sujuva toiminta. Pakopaikka apurahalla – Apurahat katastrofihätäapuun, helleaaltoihin, hätätilaprotokollaan, maan painumiseen, edistyneeseen henkilökunnan koulutukseen ja kunnallistekniikan kunnostukseen antavat varoja olennaisiin katastrofivalmisteluihin. Rankkasateet ja lumimyrskyt – Seuraa sääennustetta ja käytä sään ennustusvälineitä, jotta olet selvillä pian tapahtuvista luonnontuhoista.