Prison Architect - Jungle Pack
Jungle Pack -estetiikkapaketti siirtää laitoksesi syvälle vehreään trooppiseen metsään. Muusta maailmasta eristäytyneenä sinun on pidettävä vangit ruodussa samalla kun yrität selvitä vaarallisessa ympäristössä. Riittävätkö rahkeesi tehtävään? Jungle Packin pääominaisuudet: Vankila! Viidakossa! Käytössäsi on puukalusteita, viisi uutta lattiamallia (yksi tarkoitettu vedelle!), ulkoelokuvateatteri sekä uusia seiniä ja ovia – kaikki ovat viidakossa kuin kotonaan. Trooppinen kuume (ja kuinka selvitä siitä) Trooppinen kuume voi levitä vangista toiseen. Sitä voi kuitenkin yrittää torjua ja hallita hyttysverkollisilla vuoteilla, tulipesillä sekä uudella huippumodernilla lääketieteellisellä ohjelmalla. Astetta erilaisempi ympäristö Viidakossa on uusia puita, joita voi kasvattaa ja myydä tai kaataa ja hakata puutavaraksi. Valikoimassa on myös vartiotornien, viemärien ynnä muiden puuversioita.