Prison Architect - Island Bound
Tervetuloa kiven sisään, vankilanjohtajat! Prison Architect: Island Bound esittelee uusia tapoja rakentaa ja hallita vankilaa. Meri ja ilmatiet: Toimita tarvikkeita ja vankeja lautta- ja helikopterikuljetuksilla suoraan vankilan laiturialueille. Niiden myötä vankilaan tulee tosin lisää paikkoja salakuljettaa kieltotavaroita. Linkitys: Voit maksimoida vankilan tehokkuuden linkittämällä laiturit, helikopterien laskeutumisalustat ja tiet tiettyihin kuljetuksiin. Valitse vankilan kunkin toimituspisteen tarjoamat palvelut. Supermax-turvallisuus: Uudet turvallisuusobjektit helpottavat toimitusten ja vankien tarkastamista. Kun tilanne karkaa käsistä, paikalle voi myös kutsua lisähätäpalveluja. Elämää saarella: Muokkaa saartasi yli 15 meriaiheisella ruudulla ja esineellä. Lisää vankilan turvallisuutta ympäröimällä se vallihaudoilla, joilla ja järvillä tai tavoittele tyyliä – kulkuteitä ei tarvita! The Rock: Hallitse pahamaineista Alcatrazin vankilaa ja saarta kahdella valmiskartalla.