Prison Architect - Going Green
Nyt kädet likaisiksi, vankilanjohtajat! Prison Architect: Going Green tuo laitokseen maatalouden eli maanviljelyn, sadon viennin ja koko joukon kieltotavaroita. Tärkeimmät ominaisuudet Työn hedelmät: Maanviljelys tuo mukanaan uudenlaisen vankilatyön, jossa vangit pääsevät kasvattamaan perunoita, vehnää, omenoita ja muuta. Sato voidaan viedä tai käyttää vankien ruokkimiseen. Kasvunvaraa: Kolme ulkolaitosta maanviljelystä edistämään: hedelmätarha, pelto ja vihannespalsta. Eikä siinä vielä kaikki. Pelaajat voivat värvätä renkejä, rakentaa ruokakomeron sadon säilyttämiseen ja vajan maanviljelystarvikkeille. Vesa ja kaverit: Luonnonkauneudesta nauttivat vangit voivat kasvattaa kukkia ja muita kasveja virkistystoimintanaan. Puutarhanhoito vaikuttaa vankeihin ja antaa heille myönteisen virkistystoiminnan. Vaikeuksia tiedossa: Uuden sadon myötä tulevat uudet kieltoesineet. Nyt vangit voivat kasvattaa salassa yrttejä pelloilla ja kähveltää keittiöstä tarveaineita viinan keittelyyn. Pelloista voi myös tulla jengialuetta, joten pidä vartijat valppaina! Vihreämpi uusi tapa: Vankilat uudistuvat ympäristöystävällisesti aurinko-, tuuli- ja aurinko-tuulihybridivoimanlähteiden myötä. Näiden kestävien keinojen avulla tuotettu ylijäämävirta voidaan myydä sähköverkkoon käyttämällä virtavientimittaria.