Prison Architect - Gangs
Ne ovat organisoituneet ja haluavat ottaa vankilasi haltuunsa. Näytä niille, kuka määrää, ja pysäytä niiden juonet! Prison Architect: Gangs -laajennuksessa on vältettävä mellakointi ja varmistettava vankilan rauhallisuus – ja tuottavuus – ohjaamalla huolellisesti vankeja, henkilökuntaa ja vartijoiden läsnäoloa. Tärkeimmät ominaisuudet Tapaa jengit: Jengejä muodostuu ja ne kasvavat värväyksen kautta ja kun vankilaan saapuu uusia vankeja, jotka ovat jo jengin jäseniä. Jokaisella jengillä on nyt oma persoonallisuutensa ja piirteensä, ja ne värväävät luontaisesti vankeja, joiden ominaisuudet ovat samantapaisia. Kiehumispiste: Kun jengit kasvavat ja alkavat käytellä valtaansa, vankilan vaaralämpötila nousee. Kiehumispiste-käyttöliittymästä saat erittelyn vankien elämään vaikuttavista tekijöistä. Sen avulla voit toimia nopeasti, pitää vangit tyytyväisinä ja estää mellakat, joita ei voi taltuttaa. Kuntoutus ja vapautus: Jengien jäsenet voivat nyt erota sakistaan. Auta jäseniä kuntoutumaan poistamalla tatuoinnit ja ottamalla heidät mukaan jengikuntoutusohjelmaan. Uusia huoneita: poista jengitatuoinnit tatuointien poistohuoneessa tai anna jengien jäsenten treenata taisteluklubihuoneessa, jolloin heidän tuhoisa energiansa kanavoidaan tappeluihin hallitussa ympäristössä. Epärehelliset vartijat: Jengit saattavat pakottaa vartijat salakuljettamaan kieltotavaraa tai ottamaan vastaan lahjuksia. Voit tarkastaa vartijoiden taustan palkkausprosessin aikana (byrokratia) ja palkata rikostutkijoita selvittämään jengien palkkalistoilla olevat vartijat.