Prison Architect - Future Tech Pack
Ei niin kovin kaukaisessa tulevaisuudessa… Vankilanjohtaja: Lin, Alexis Merkinnän numero: 6559X Päivä on lopultakin koittanut! Huipputyökalujemme ja edistyneen robotiikan avulla olemme rakentaneet täydellisen vankilan. Ei enää pakoja, ei enää tappeluja: kaikki pysyy järjestyksessä. Kunhan vain painan tätä painiketta ja annan teknologian hoitaa tehtävänsä. … Odotas vähän, yrittääkö tuo tyyppi taas paeta? Future Tech Pack tuo uusimman tekniikan vankilaasi. Edistyneet valonheittimet Tämä tekniikan ihme seuraa huonosti käyttäytyviä vankeja. CCTV-kameralla, dramaattisella valokeilalla ja sireenillä varustettu laite varmistaa, että mikään ei jää huomaamatta. Mikä parasta: voit operoida valonheitintä itse! Uusia lattioita, futuristisia ovia ja kulkukortteja Neliöt ovat menneisyyttä – ota tulevaisuus vastaan kuusi- ja kolmikulmaisilla laatoilla. Uutuuttaan kiiltelevät kulkukortit avaavat jokaisen futuristisen oven, joten vartijat eivät enää tarvitse avaimia. Rakenneparannuksia, laitteita ja söpöjä robokoiria Hyvästele betoniseinät ja ota lasi vastaan. Lasiseinien avulla voit pitää vankeja silmällä jatkuvasti. Jos se ei riitä, vangeille voi pukea myös seurantavyön. Seuraa vankien sijaintia seurantavalikolla, näytöillä ja reitittimillä. Tarvittaessa saat käyttöösi myös sähköaidan. Lopuksi olemme uudistaneet vankien ja vartijoiden univormut entistä futuristisemmiksi. Muista myös Subwoofer ja Byte, kaksi uutta robottivahtikoiraa.