Prison Architect - Free For Life
Aika tehdä parannuksia, vankilanjohtaja! Paranna vankilan laatua ja vartijoiden työsuorituksia hyödyntämällä uusia päivityksiä, korjauksia ja lisäsisältöä. Tämä on Free for life -päivitys ja kuten arvata saattaa, se on ilmainen! Ilmaisen päivityksen sisältö: Prisoner Log ja parannettu Scheduler Pysy aina selvillä vankilan tapahtumista uuden Prisoner Log -vankilokin avulla. Tarkasta vankien toiminta, paljasta rikkomukset jo ennakkoon ja seuraa vapautuvia, kuntoutettuja tai uusien rikosten tekijöitä. Paransimme myös pelin Scheduler-aikataulutusta lisäämällä uusia vaihtoehtoja ja asetuksia kämmenellesi. Tallenna ja käytä uudelleen Aina kun luot uuden vankilan, uuden käytännön tai pikarakennusasetuksen, voit tallentaa ne määrityksiin (Preferences). Säästä aikaa vankilan määrittämisessä, kun haluat aloittaa seuraavan kerran puhtaalta pöydältä! Iällä on väliä Nyt vangit jaetaan nuoriin, vanhoihin ja vanhuksiin. Pitkän vankilassa vietetyn ajan jälkeen ne muuttuvat visuaalisesti ja toiminnallisesti. Myös tarpeet kehittyvät erilaisiksi verrattuna nuoriin vankeihin. Uudet vartija-arvot Palkatut vartijat saapuvat vankilaan ilman arvoa, mutta kovan työn tuloksena heidät ylennetään virkailijoiksi (Officer) ja erikoisvirkailijoiksi (Specialist Officer). Omistautuminen työlle kannattaa, sillä jokaisesta arvonnoususta saa lisäetuja. Parannuksia rakennus- ja suunnittelutyökaluihin Uudistetussa suunnitteluvalikossa on runsaasti uusia aita- ja seinävaihtoehtoja. Lisäksi kun piirrät seiniä ja käytät rakennusvaihtoehtoja, näet uuden osoitintyökaluvinkin, jossa näytetään huoneen vaaka- ja pystymitat sekä piirretyn valikoiman hinta.