Prison Architect - Cleared for Transfer
Huomio, vankilanjohtajat! Vankien siirtämiseen on annettu lupa! Cleared for Transfer -laajennuksessa on uusia huoneita, etuja ja esineitä, joilla voit palkita hyvää käytöstä ja motivoida vankeja kuntoutumaan. Tärkeimmät ominaisuudet Vankisiirrot: Vankeja voi nyt siirtää vankilassa sektorista (tai siivestä) toiseen. Voit päättää itse edellytykset siirrolle matalan turvaluokituksen sektoriin. Erikoisetuoikeudet: Etuoikeuksia voi määrittää sektorin turvaluokituksen perusteella, mikä motivoi vankeja ansaitsemaan siirron. Korkean turvaluokituksen alueilla vangit näkevät matalan turvaluokituksen sektoreilla annetut etuoikeudet. Huoneluokitukset: Nyt voit määrittää luokituksen muille huoneille, kuten pihoille, luokkahuoneille, oleskelutiloille ja uudelle kuntosalille. Tavaroita: Yli kaksikymmentä uutta tavaraa, kuten pöytäjalkapallopeli, käsipainoteline, maalaustarvikkeet, välipala-automaatteja ja muuta. Niiden avulla voit tehdä vankilasta paremman – tai huonomman. Muokattavan turvaluokituksen sektorit: Voit luoda alueille muokatun turvaluokituksen sektoreita, joissa voi olla vankeja eri turvaluokituksen alueilta. Uusia toimintoja ja parannuksia: Voit käynnistää toimintoja, kuten huonetarkastuksia, tunnelietsintöjä ja turvaluokitussektorikohtaisia sulkulukituksia.