Prey: Typhon Hunter
Mooncrash sisältää maksuttoman Prey: Typhon Hunter -verkkomoninpelipäivityksen. Typhon Hunterissa käydään tappavaa kuurupiiloa yksittäisen selviytyjän (Morgan Yu) ja viiden muun pelaajan välillä, jotka väijyvät, metsästävät ja piilottelevat silmien edessä muotoaan muuttavina mimic-alieneina. Jokainen esine voi olla vihollinen. Voittaako Morgan vai mimicit?