Prey on Dishonored-sarjan luoneen ja palkitun Arkane Studiosin silmistä kuvattu scifi-toimintapeli. Luovasta pelitoiminnasta ja mukaansatempaavista tarinoistaan tunnettu Arkane on uusinut tämän Prey-sarjan perusteellisesti ja lisännyt siihen oman psykologisen höysteensä. Prey Digital Deluxe sisältää Prey-pelin ja uuden laajennuksen Prey: Mooncrash. Prey Prey-pelissä pelaaja on osa kokeilua, joka on mennyt pieleen hirvittävällä tavalla. Selviytymisesi vihamielisiä alieneita vastaan riippuu nokkeluudestasi, aseistasi ja uusista kyvyistäsi. Prey: Mooncrash Taistele musertavaa ylivoimaa vastaan paetaksesi TranStarin salaisesta kuutukikohdasta, jossa kohtaamasi viholliset, vaarat, tavoitteet ja saalis vaihtuvat jokaisella pelikerralla. Preyn Mooncrash-kampanja pitää sisällään muuttuvia ympäristöjä, jotka ovat niin vaarallisia kuin dynaamisiakin, ja se tarjoaa hauskoja, loputtomiin uudelleen pelattavia haasteita, jotka laittavat taidokkaimpienkin pelaajien kyvyt koetukselle.