Premium Point Bundle
Tämä ainutlaatuinen Premium Point -paketti sisältää 330 pistettä ja arvostettuja esineitä, jotka auttavat sinua kasvattamaan suosikkihahmoasi nopeasti! Älä jätä tätä kertaluonteista tarjousta väliin! Tämä eksklusiivinen paketti sisältää: -330 Pistettä -Intensive Note x5 -Valittava Growth Box Ticket x10 **Jos ostettu, pakettia ei voida palauttaa, koska se sisältää kertakäyttöisiä/pelin sisäisiä esineitä, joita ei voida palauttaa. **Tämän paketin esineet lähetetään viestilaatikkoosi heti oston jälkeen.