Predator-kokoelma
ÄLÄ OSTA JOS OMISTAT KOMBAT-PAKETIN. Alekokoelma. Hanki uusi pelattava Predator-hahmo sekä kolme uutta Predator/Prey-paketin hahmo-olemusta. Kombat-paketin omistajat saavat ne käyttöönsä ennakkoon, ja niitä ei tule ostaa erikseen.