Predator: Hunting Grounds – Noita-Predator
Varhaisessa muinaisessa Britanniassa, jylhien kivien ja kesyttömän, villin luonnon aikakauden mannuilla vaelteli tiedustelijatyypin Predator. Noita-Predatorina tunnettu Predator valjasti avukseen kertakäyttöiset drooninsa, jotka lensivät hiljaisina tutkaillen maastoa ja paljastivat potentiaalisen saaliin liikkeet. Hän paikansi joukon kelttiläisiä sotajoukkoja ja tarkkaili niiden armottomia ryöstöretkiä ja raakuutta vihollisia kohtaan. Soturit eivät peitelleet voimaansa eivätkä uhmakkuttaan, ja tällaisen haasteen Predatorimme otti kernaasti vastaan. Metsästyksen aluksi hän mukautti varustustaan korvaten haarniskansa metalliosat luulla ja nahalla. Uuden sotisopansa ansiosta Noita-Predator pystyi vastaamaan joukkojen julmuuteen ja taistelutahtoon soturin ylepydellä. Hänen villit taisteluhuutonsa kaikuivat metsän läpi täyttäen kelttiläisten soturien sydämet kauhulla. Tämä ladattava sisältö antaa sinulle mahdollisuuden pelata Noita-Predatorilla sekä tarjoaa varhaisen pääsyn Predatorin droonivarusteeseen.