Predator: Hunting Grounds - Cleopatra Predator DLC Pack
Muinaisen hiekan maasta nousee ainoa Predator, jonka tiedetään päihittäneen Dutch taistelussa – se kuitenkin säästi Dutchin hengen jättääkseen viestin kaikille, jotka uskaltavat vastustaa sitä. Sen voima, jolle ei ole löytynyt vertaista vuosisatoihin, saa kokeneimmatkin metsästäjät taistelemaan henkensä edestä. Tällä armottomalla Predatorilla saat vihollisesi vapisemaan pelosta mahtisi edessä. Tämä lisäsisältöpaketti sisältää Cleopatra Premium Predator -luokan sekä Predatorin Smart Disc -aseen uuden skinin ennakkokäyttöoikeuden.