Powerstar Golf
Ilmaisversio sisältää: valikoiman tapahtumia, mukaan lukien reiän jokaiselta kentältä. Pelaa lyönti- tai ottelupelejä, ansaitse kokemusta sekä krediittejä ja kehitä kykyjäsi uusilla varusteilla. Kaikki edistyminen tallennetaan. Powerstar Golf esittelee golfpeleissä ennennäkemättömiä, innovatiivisia uudistuksia, jotka vievät pelin uudelle tasolle. Nauti kauniisti tyylitellyistä 18 reiän kentistä eksoottisissa maisemissa, pelaa erilaisilla pelihahmoilla ja hyödynnä valtavaa varusteiden kirjoa. Kullakin ainutlaatuisista hahmoista on omat hyödynnettävät vahvuutensa, kerättävät ja muokattavat varusteensa sekä oma erikoiskykynsä. Sadat erilaiset mailat, pallot ja ainutlaatuiset varustekokonaisuudet takaavat, että löydät miljoona tapaa kehittää peliäsi ja tehdä vaikutuksen ystäviisi. Powerstar Golf on taitopohjainen peli, joka on helppo oppia, mutta vaikea hallita. Ystäväsi näkevät suoraan kentällä näkyvistä tulostauluista kuinka murskaat heidän ennätyksiään. Kun onnistut tekemään erinomaisen kierroksen, ystäväsi voivat kilpailla suoritustasi vastaan kotisohvillaan Xbox One -konsolin pilvipalvelun kautta. Powerstar Golf -pelin jako-ominaisuudet mahdollistavat myös sen, että voit hyödyntää lähipiiriäsi uusien palkintojen avaamisessa vaikka et olisikaan verkossa. Powerstar Golf tarjoaa hauskanpitoa ja tuntien edestä haastetta, halusitpa sitten nauttia rennosta golfkierroksesta tai kilpailla armotta paikallisessa moninpelissä ystäviesi kanssa.