Portal Knights - Smaragdivaltaistuin-pakkaus
Mukauta hahmosi ja kotisi Smaragdikristallivaltaiskuinpaketilla, joka sisältää - Smaragdikristallisiru-valtaistuin - Vihreä pioneerilippu - Pilottihattu - Vihreä loistelohkotyyppi - Purppura loistelohkotyyppi - Smaragdikissa - Sateenkaarimaan saari Elysian maailma tarvitsee sinua! Liity tähän yhteistoiminnalliseen 3D-hiekkalaatikkotoimintaroolipeliin ja nosta hahmosi tasoa, valmista eeppisiä aseita, kukista vihollisia reaaliajassa ja rakenna melkein mitä vain! Muovaa omat seikkailusi. Luo sankarisi. Nouse äärimmäiseksi portaaliritariksi!