Portal Knights - Porttipioneeri-pakkaus
Mukauta hahmosi ja kotisi Portal Pioneer -paketilla, johon sisältyy: - Musta pioneerilippu - Helikopterihattu - Sateenkaarikissa - Sateenkaarimaan saari Elysian maailma tarvitsee sinua! Liity tähän yhteistoiminnalliseen 3D-hiekkalaatikkotoimintaroolipeliin ja nosta hahmosi tasoa, valmista eeppisiä aseita, kukista vihollisia reaaliajassa ja rakenna melkein mitä vain! Muovaa omat seikkailusi. Luo sankarisi. Nouse äärimmäiseksi portaaliritariksi!