Portal Knights – Laatikko pahantuulisia kehiä
Mukauta porttiritareiden hahmojasi ärtyisten sädekehien kokoelmalla. Sädekehiin kuuluvat: - Kärpässädekehä - Tuliherran sädekehä - Huonon sään sädekehä Erotu kavereistasi näillä uusilla efekteillä hahmossasi Elysiassa vaellellessa. Ota käyttöön nämä sädekehät nähdäksesi itse! Elysian maailma tarvitsee sinua! Liity tähän yhteistoiminnalliseen 3D-hiekkalaatikkotoimintaroolipeliin ja nosta hahmosi tasoa, valmista eeppisiä aseita, kukista vihollisia reaaliajassa ja rakenna melkein mitä vain! Muovaa omat seikkailusi. Luo sankarisi. Nouse äärimmäiseksi portaaliritariksi!