Portal Knights - Kultavaltaistuin-pakkaus
Mukauta hahmosi ja kotisi kultavaltaistuinpaketilla, johon sisältyy: - Kultakristallisiru-valtaistuin - Kulta-pioneerilippu - Hitsarin kasvosuoja - Punainen loistelohkotyyppi - Keltainen loistelohkotyyppi - Kultakissa - Sateenkaarimaan saari Elysian maailma tarvitsee sinua! Liity tähän yhteistoiminnalliseen 3D-hiekkalaatikkotoimintaroolipeliin ja nosta hahmosi tasoa, valmista eeppisiä aseita, kukista vihollisia reaaliajassa ja rakenna melkein mitä vain! Muovaa omat seikkailusi. Luo sankarisi. Nouse äärimmäiseksi portaaliritariksi!