Portal Knights - Keijut, Konnat ja Halkeamat
Matkusta Elysian Faynore-kuuhun ja paljasta sen mysteerit! OMINAISUUDET: Pelaa kelminä! Kokeile uusia hiipimisen ja selkään puukottamisen kaltaisia kykyjä ja kymmeniä uusia rakennettavia aseita ja panssareita. Pelaa keijuna! Uusi rotu, jolla on erilaisia korvia, hiustyylejä, ihonvärejä ja paljon muuta! Varo Konnamaisia Halkeamia! Nämä satunnaisesti luodut väylät ovat täynnä ovelia ansoja ja pulmia. Jos Portal Knight ei ehdi kuilun läpi ajoissa, KAIKKI löydetyt aarteet katoavat ikuisiksi ajoiksi! Ota ystävä matkakumppaniksi, niin saat parhaat mahdollisuudet selviytyä. Upouusia eksoottisia saaliita! Kuiluissa on paljon harvinaisia aarteita, joihin pääsee käsiksi vain löytämällä kuiluissa piilevät rakennusasemat! Keijukaupunki ja Konnakilta Nämä tehtäväsaaret ovat täynnä hurmaavia hahmoja ja poliittista juonittelua! Kutsu ystävä Faynoreen! Voit isännöidä muita pelaajia Feynoressa – mutta vain ladattavan lisäsisällön omistavat pelaajat voivat käyttää sieltä löytyviä esineitä.