Portal Knights - Emoji-rasia
Emoji-rasia sisältää valikoiman hymiöitä, joita voidaan käyttää mukauttamaan hahmosi ulkonäköä Portal Knights -sisällössä mukaan lukien: - Vihainen Emoji - Virnistävä Emoji - Hehe Emoji - Suudelma Emoji - Lol Emoji - Rakkaus Emoji - Surullinen Emoji - Hymyilevä Emoji - Yllättynyt Emoji - Silmää iskevä Emoji Siirry emoji-lahjarasiaan pelimyymälästä Portal Knights -sisällössä. Tuhoa paha, joka on lävistänyt porttiritarien maailman tässä toimintatäytteisessä RPG-hiekkalaatikkopelissä! Matkusta satunnaisesti luotujen maailmojen välillä ja kohtaa uusia hahmoja. Nostata hahmosi tasoa ja taistele Murtuman valloilleen päästämiä hirviöitä vastaan. Tutki kutakin maailmaa ja louhi resursseja, joita vaaditaan muokkaamaan voimallisia esineitä. Uudelleen rakenna maailmoja ikuisesti muuttuvissa maisemissa. Palauta rauha maailmaan päihittämällä portinvartijat ja tulemalla parhaaksi porttiritariksi!