Portal Knights - Bibot-rasia
Bibot-rasia sisältää klassisen robotin hoitosetin hahmollesi Portal Knights -sisällössä mukaan lukien: - Bibot-käsivarret - Bibot-keho - Bibot-kypärä - Bibot-jalat Siirry robottisi hoitosettiin pelimyymälästä Portal Knights -sisällössä. Tuhoa paha, joka on lävistänyt porttiritarien maailman tässä toimintatäytteisessä RPG-hiekkalaatikkopelissä! Matkusta satunnaisesti luotujen maailmojen välillä ja kohtaa uusia hahmoja. Nostata hahmosi tasoa ja taistele Murtuman valloilleen päästämiä hirviöitä vastaan. Tutki kutakin maailmaa ja louhi resursseja, joita vaaditaan muokkaamaan voimallisia esineitä. Uudelleen rakenna maailmoja ikuisesti muuttuvissa maisemissa. Palauta rauha maailmaan päihittämällä portinvartijat ja tulemalla parhaaksi porttiritariksi!