POLSKA GUROM
Juhlista uskomatonta puolalaista pelinkehitystä POLSKA GUROM -paketilla, joka tuo neljä ainutlaatuista kokemusta yhteen älyttömään digitaaliseen pakettiin! Hallitse hassu fysiikkapohjainen ajaminen ja logiikkapähkinät Do You even Forklift? -pelissä, ja nauti sitten retroviboista sekä absurdista huumorista nälkäisen marsun seurassa Gruniożerca Trilogy -pelissä. Kohtaa seuraavaksi intensiiviset areenataistelut kuolemattomuuden kirouksen murtamiseksi Death Kid -pelissä, ja kruunaa kokemus puolustamalla taivasta Otherwar-pelin hektisessä tornipuolustuksen ja bullet hellin yhdistelmässä. Nappaa tämä upea kokoelma tänään ja vaihtele hulvattoman fysiikan, retr things -nostalgian, nopeatempoisen toiminnan ja strategisen taistelun välillä lennosta.