Pogui
Ohjaa suloinen koiranpentu turvallisesti hullujen tasohyppelytasojen läpi, jotta se voi palata päiväunilleen! Pogui on vain pieni koira, joka haluaa päiväunille, mutta sen ympärillä tapahtuu hulluja asioita! Ohjaa ihastuttavaa mopsia mielikuvituksellisissa maailmoissa ja auta sitä pääsemään nukkumaan. Pogui on sivuttaisvierittävä tarkkuustasohyppelypeli, joka on esitetty retropikselitaidetyylillä. Juokse, hypi ja ryntäile värikkäiden mutta vaarallisten tasojen läpi! Pidä koiranpentu mahdollisimman nopeassa liikkeessä katsomalla kestävyysmittaria! Sinun on navigoitava esimerkiksi lelujen, makeisten ja aurinkoisten rantojen maailmoissa, ja jokainen taso tuo uusia ja ihmeellisiä mekaniikkoja, jotka voivat auttaa tai haitata sinua. Katso, kun Pogui pukeutuu matkan varrella erilaisiin asuihin, kuten kokin hattuun tai avaruuspukuun, mikä tekee siitä vielä söpömmän.