Please Fix The Road
Tiet ovat taas rikki. Samoin myös polut. Jalkakäytävät. Järvet(???) Herttinen sentään. Nyt on sinun tehtävänäsi korjata ne kaikki! Jokainen kenttä tarjoaa rajoitetun työkalukattauksen, joiden avulla saat kaikki autot, veneet, junat tai eläimet paikasta A paikkaan B. Edellä mainittuihin eläimiin kuuluvat tietenkin kissanpennut, koirat ja... söpön vaaleanpunaiset laamat. Voit tuhoisilla (ja korjaavilla) työkaluillasi tuhota, kääntää, kopioida, vaihtaa, nostaa, laskea, työntää tai siirtää eri osia tiestä. Ja järvistä. Ja poluista. Ynnä muista! Korjatun tien ei tarvitse olla kaunis, sen täytyy ainoastaan hoitaa hommansa. Joten... korjaa tie ja pidä hauskaa!