Planet Coaster: säikytyspaketti
Hätkähdytä haudanvakavalla teemalla! Planet Coaster: Console Editionin uusi yliluonnollisen kauhistuttava sisältöpaketti viihdyttää puistosi kävijöitä selkäpiitä hyytävillä elementeillä ja säikytyksillä. Uskallatko liittyä seuraamme? Jännittävät uudet laitteet The Hoax on vapaasti pyörivät kummitustaloajelu, jonka tiukasti kiemurteleva rata mahtuu hämmästyttävään pieneen tilaan. The Huntsman on ainutlaatuinen yhden akselin ympäri pyörivä laite, joka on suunniteltu hätkähdyttämään kävijät aaveilla ja haamuilla. Uudet aavemaiset maisemaelementit Uusien aavemaisten maisemaelementtien avulla voit muuntaa puistosi hätkähdyttävän hauskaksi. Kauhistuttavan tunnelman luomiseen on tarjolla esimerkiksi karmivia gargoileja, lepattavia lepakoita ja väreileviä verhoja. Säikytyspaketin elementtejä voi käyttää joko itsenäisinä elementteinä tai yhdessä muiden pakettien elementtien kanssa. Planet Coasterin yksittäisten palojen tarkkuudella toimivien rakennustyökalujen ansiosta voit sekoittaa, yhdistellä, poistaa ja uusiokäyttää elementtejä mielesi mukaan. Upouudet piirustukset Yli 70 uuden ainutlaatuisen piirustuksen avulla voit sijoittaa valmiita elementtejä vaivattoman nopeasti. Laaja valikoima päästää mielikuvituksesi varmasti lentoon, sillä tarjolla monenlaista säikytysmateriaalia vakuuttavan realistisista mekaanisista hahmoista kokonaisiin animoituihin kummitustalon huoneisiin. Säikytyspaketin kurpitsakoristelut luovat syksyistä tunnelmaa ja mekaaniset luurangot sopivat mainiosti piristämään puistosi ruoka-aluetta. Päästä luovuutesi valloilleen sijoittelemalla, yhdistelemällä ja linkittämällä elementtejä vapaasti. King Ghoster Planet Coasterin uusin viihdyttäjä kummittelee puistossasi ja hätkähdyttää lähelleen uskaltautuvia kävijöitä hauskoin tavoin.