Planet Coaster: klassikolaitekokoelma
Lisää klassista tyylikkyyttä puistoosi klassikkolaitekokoelmalla. Yhdeksän uutta laitetta ja yksi uusi laitevariantti ilahduttavat ja viihdyttävät kävijöitä aivan uusin tavoin! Tämä maailman huvipuistoalueiden klassikkolaitteista innoituksensa saanut kokoelma antaa käyttöösi kaikenlaisille kävijöille sopivia huvittelulaitteita, kuten vintage-avoautokyydin tarjoavan Macchina Classican, vesiteemaisen veneajelu Armadan, tyylikkään Sky Templen ja monia muita laitteita ja vuoristoratoja unelmiesi huvipuiston rakentamista varten! Vuoristoradat Kaoottinen Interdimensional on pyörivä vuoristorata, jonka kaikkiin suuntiin pyörivä kyyti on erilainen joka ajokerralla. Infiniten voi rakentaa monella eri nousu- ja liikkeellelähtöjärjestelmällä, kuten perinteisellä ketjunostolla, LSM-lähtöjärjestelmällä tai monella muulla vaihtoehdolla. Tracked Ride -laitteet Armada on kiehtova veneajelu tunnelmallisessa ympäristössä. Se sopii täydellisesti pimeässä kulkevien vesiteemaisten suosikkiajelujesi maalintamiseen. Macchina Classican nostalginen ulkomuoto saattaa hämätä, mutta todellisuudessa kyseessä on suurimman huippunopeuden Tracker Ride ‑laite Planet Coasterissa. Flat Ride -laitteet Sky Temple on kaunis näköalatornilaite, jonka teema mukailee Qin-dynastian arkkitehtuuria. Rising Raptor on mukautettava pudotustorni, jonka korkeuden voit säätää haluamallesi tasolle rennosta näköalanoususta sykettä nostattaviin korkeuksiin. Myös Golden Eagle on pudotustorni, mutta sen ulos suunnatut gondolat tarjoavat sisarlaitetta jännittävämmän kyydin. Free Flyerin voit säätää joko hellästi keinuttavaksi kyydiksi tai intensiiviseksi vauhtipyörinnäksi ja Swift Driftersissä vaunut pyörivät ympäri rataa liikevoimien armoilla. Transport Ride -laitteet Anna kävijöillesi unohtumaton näköala huvipuistoosi Gondolan kyydissä. Ylellinen laite kuljettaa neljä matkustajaa kerrallaan rauhalliselle ajelulle korkeuksissa tyylikkäissä roikkuvissa vaunuissa.