Pixel Cafe
Tervetuloa Pixel Cafeen Sukella tähän kiehtovaan arcade-aikamanagerin ja visuaalisen romaanin sekoitukseen. Auta pikkukaupungin tyttöä selviytymään elämästä suurkaupungissa ja osallistu hänen aikuistumistarinaansa, jossa hän luo yhteyksiä, voittaa vaikeuksia ja kamppailee löytääkseen oman arvonsa. Paljasta piilotetut tarinat Tutustu Karstokiin, kaupunkiin, joka on juuttunut sosialistisen menneisyyden ja kapitalistisen tulevaisuuden väliin. Lähde tunnematkalle muodostaessasi yhteyksiä pomoihin ja asiakkaisiin tässä kauniisti muotoillussa pikselitaiteen maailmassa. Kahvin ja ruoanlaiton taito Viimeistele kahvinkeitto- ja ruoanlaittotaitojasi ammattimaisella matkallasi 10 erilaisen baarin läpi. Pidä asiakkaat tyytyväisinä, kun opettelet uusia reseptejä ja sopeudut epäoptimaalisiin työolosuhteisiin. Kuulostaa liian helpolta? Haasta yksi 50 valinnaisesta painajaistasosta. Niiden helvetillinen vaikeusaste metsästää sinua varmasti unissasi. Koristele talosi Hengitä uutta elämää isoäitisi vanhaan taloon. Osta huonekaluja ja avaa julisteet sen sisustamiseksi ja tee siitä todella omaasi. Koe emotionaalinen matka Seuraa kolme sukupolvea kattavaa, tunteisiin vetoavaa tarinaa. Tutustu sekä menneisyyteen että nykyhetkeen Pixelin silmin ja näe, miten muistot hänen isovanhemmistaan muokkasivat hänen elämäänsä. Ainutlaatuinen soundtrack Uppoudu pelin tunnelmaan kuunnellessasi Arkadiusz Reikowskin kiehtovaa, alkuperäistä soundtrackia, joka sisältää monenlaisia genrejä ja tunteita. Lähde sydämelliselle matkalle ja tutustu Pixel Cafén olemukseen, jossa tunteellinen tarina avautuu kuppi kerrallaan.