Pirate's Booty Pack
Purjehdi virtuaalisen Steelportin asfalttiaalloille Scallywagon-ajoneuvolla, joka on teemaan sopivasti varustettu märssykorilla. Koristele itsesi hyödyntämällä laajaa koukkukäsien, puujalkojen, silmälappujen ja piilukkoaseiden valikoimaa. Mukana on myös yksi keikarimainen asu, joka sopii niin maakravuille kuin kokeneille merikarhuillekin!