Pineview Drive
Vanha, hylätty kartano sijaitsee Pineview Driven päässä. Levoton mies seisoo sen porteilla, katsellen sen tonttia. 20 vuotta sitten hän vieraili tällä tilalla vaimonsa Lindan kanssa. Hänen rakkaansa katosi jäljettömiin heidän vierailunsa aikana - hänen mystinen katoamisensa jäi ratkaisemattomaksi. Tätä taloa vainoavista pahaenteisistä legendoista on tullut tunnettuja. Tarinat ovat tulvillaan sitä, ettei kukaan ole pystynyt kestämään enempää, kuin 30 päivää kartanossa Lindan katoamisen jälkeen. Kohdaten suuremman voiman, mitä koskaan olet voinut kuvitellakaan, sinun täytyy ylittää kynnys ja kohdata pahuus, joka sulkeutuu tähän arvoitukselliseen majaan. Ei ole yhtään aikaa hukattavaksi Lindan katoamisen mysteerin ratkaisussa ja tämän vaivaavan historian paljastamisessa.