Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy
Klassinen oikeussaliseikkailusarja, jota on myyty yli 6,7 miljoonaa kappaletta, on vihdoin täällä. Astu Phoenix Wrightin kenkiin ja koe jännittäviä taisteluita puolustaessasi syyttömiä asiakkaitasi oikeudessa. Pelaa kaikki 14 jaksoa, jotka kattavat kolme ensimmäistä peliä. Nyt yhdessä upeassa kokoelmassa! Ratkaise kunkin tapauksen kiehtovat mysteerit ja selvitä lopullinen totuus! Täältä pesee! Uusin päivitys lisää peliin ominaisuuksia ja uusia kieliä. Galleria – Musiikkisoitin: kuuntele pelin musiikkia ja valikoituja kappaleita erikoissovitusten albumilta. – Taide: ihastele ja tutki erilaisia peliin liittyviä taideteoksia, kuten virallisia kuvituksia ja tapahtumakohtauksia. – Kohtausten luonti: luo erilaisia kohtauksia hahmomallien ja -animointien avulla. Uusia ominaisuuksia nautittavaksi – Episodin valinnan ansiosta voit aloittaa pelin haluamastasi episodista. – Tarinatilassa voit keskittyä tarinan seuraamiseen, sillä tapaukset ratkaistaan automaattisesti. – Automaattipeli käy dialogin läpi automaattisesti, jotta voit keskittyä tapausten ratkaisemiseen. (Voit siirtyä tarinatilan ja automaattipelin välillä oman pelityylisi mukaan.) Latinalaisen Amerikan espanjan ja Brasilian portugalin kielituet lisätty sekä teksteihin että puheeseen! Ohjelmavirhekorjaukset – Olemme ratkaisseet Unityn haavoittuvuuksia erinäisillä toimilla.