PGA TOUR 2K25 Malbon Bucket -pallopaketti
Näytä muille näillä kolmella TOUR-tason Malbon Bucket -palloilla, että olet tullut voittamaan. Bonussisällön lunastaminen ja käyttäminen edellyttää peruspeliä, Internet-yhteyttä ja 2K-tiliä. Ehtoja sovelletaan.