PAYDAY 3: Houston Character Pack
Houston liittyi Payday-jengiin Dallas-veljensä vanavedessä PAYDAY 2 -pelin tapahtumien aikana. Vaikka hän onkin rohkea ja määrätietoinen luotien lentäessä, hänen asemansa jengin keskeisenä jäsenenä on hänen tarkan ja huolellisen luonteensa ansiota. Kun Concord iski jengin kimppuun, poliisi pidätti Houstonin ja hän joutui Rikersin vankilaan. Kun hän oli oikeudessa, hän teki kaikkensa kiinnittääkseen jengin huomion. Jengi pelasti hänet viipymättä, ja hän on nyt toipunut vammoistaan ja valmis palaamaan ryöstöjen pariin. Lunasta Houston ilmaiseksi nyt! Houston Character Pack on ilmainen ladattava sisältö, joka sisältää Houstonin pelattavan hahmon ja hänen naamionsa, valmiiksi tuunatun aseensa ja riipuksensa.