PAYDAY 3: Delivery Charge
Palatuccin perheen olisi pitänyt oppia läksynsä Shayun varastolla. Sen sijaan se lupasi palkkion päistämme. Nyt on maksun aika. Iskemme kostoksi mafiaperheen rahojensa siirtämiseen käyttämään arvokuljetusyritykseen. Miten huomaavaista, että kaikki raha on kerättynä samaan paikkaan. Satama-alueella sijaitsevalle täynnä saalista olevalle kuljetusvarikolle sijoittuva Delivery Charge nostaa uudelleenpelattavuuden uudelle tasolle. Pelinkulkua muuttavat palvelukset, dynaamiset aloituspisteet ja älykäs satunnaisuus luovat yhdessä kaoottisen reseptin, jonka ansiosta jokainen ryöstö on erilainen.